Nieuwsberichten

Hier vind je de nieuwste ontwikkelingen omtrent Stichting MFC De Hardenberg. Volg ons ook op Facebook om op de hoogte blijven van het laatste nieuws.

« < 1 2 3 > »
Gemeente Oldambt stopt burgerinitiatief MFC de Hardenberg - Stichting MFC De Hardenberg Finsterwolde

Gemeente Oldambt stopt burgerinitiatief MFC de Hardenberg

12 februari 2023 - Het college van de gemeente Oldambt heeft besloten om te stoppen met het verkoopproces van de Hardenberg met de Stichting MFC de Hardenberg. Dit... lees verder »