Start onderhandelingen

Geschreven door:
, 26 mei 2023

09.00 uur gemeentehuis
Vandaag, vrijdag 26 mei zal een afvaardiging van het bestuur van Stichting MFC de Hardenberg vanaf 09.00 uur het onderhandelingsgesprek in gaan met de gemeente Oldambt omtrent de overname van het sportcomplex de Hardenberg in Finsterwolde/Beerta.
Inzet van dit gesprek zal het financiële aspect zijn en de voorwaarden die daaraan worden gesteld.
Na dit gesprek zal er hopelijk meer duidelijk worden omtrent de overname. En mocht het niet lukken in een eerste gesprek, dan zal de stichting een tweede gesprek arrangeren om tot een oplossing te komen.
Hoe dan ook, het zwembad zal per 1 juli door de gemeente worden gesloten, de sporthal, sportcafé en fitness blijft gegarandeerd open tot 2024.
Alleen met uw steun kunnen wij dit prachtige sportcomplex behouden.
Inmiddels hebben 401 mensen gedoneerd en is er een totaalbedrag geschonken van € 32.413,89
Dit is een geweldig resultaat tot nu toe, waar de gemeente Oldambt niet omheen kan.
De donaties kunnen ook nog eens verdubbeld worden, voor ons enorm belangrijk.
Uw donatie voor het behoud is van cruciaal belang, mocht U nog niet hebben gedoneerd, help en word vriend van de Hardenberg en doneer via onze website.
Mocht een overname niet lukken, dan worden alle donaties gegarandeerd terug gestort. Maar hier gaan wij niet van uit, wij blijven strijden voor behoud van de Hardenberg.

Hitzzz!!
Deze vrijdagmiddag zal de top5 van onze 60 vrijwilligers te horen zijn bij radio Hitzzz!! Luister tussen 15.00 en 18.00 uur via https://hitzzz.nl/luisteren
Om 16.30 uur zal er tevens extra aandacht worden besteed omtrent het burgerinitiatief van de overname van het zwembad en sportcomplex.

RTVNoord
Vrijdag avond zal in de tv uitzending om 18.00 uur ook aandacht worden besteed aan de overname van het zwembad en sportcomplex.

Wilt u nog meer blogberichten lezen? Ga dan naar de pagina Nieuws.

19 juni presentatie begroting aan gemeenteraad Oldambt - Stichting MFC De Hardenberg Finsterwolde

19 juni presentatie begroting aan gemeenteraad Oldambt

11 juni 2023 - Op verzoek van een aantal Raadsleden van de gemeente Oldambt, zal het bestuur van Stichting MFC de Hardenberg 19 juni 2023 om 19.30 uur in Halte Democratie de exploitatie begroting presenteren. Dit... lees verder »

Zwembad/Sportcomplex Finsterwolde weer benoemd tijdens het gasdebat